Gratis är gott!

God morgon, eller man kanske ska säga förmiddag! ; )
Sitter i sängen och kollar runt på datan och fixar och donar och har en sovandes pojkvän bredvid mig.
Vaknade vid halv elva och kunde inte sova längre så har tassat runt här i mitt lilla rum ^^

Vi fick två biobiljetter av hans pappa igår så det blir väll bio nån gång under dagen. Vill se beemovie, är den bra?
Nån som har några tips på bra filmer?

Har lust att fika och shoppa ihjäl mig men känner att jag inte riktigt har dom pengarna men snart så;)
Nu måste jag dra mig och äta lite frukost / lunch.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: charlotta

måste bara säga att du sjöng sjukt bra på avslutingen! jag var imponderad:)
ha det bäst

2007-12-28 @ 20:37:14
Postat av: Anna

tack så jättemycket! En liten fråga av ren nyfikenhet bara, vem är du?:)

2007-12-30 @ 22:47:36
URL: http://annnnnnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0