Grått

God morgon, eller man kanske ska säga förmiddag hoppas att ni har haft en bra sådan iaf.
Själv så kan jag knappt gå för att jag har en sån jävla träningsverk från träningen i söndags. I och med att jag fortfarande är sjuk så tar kroppen hand om förkylningen ist för muskel återhämtningen. Haha går som en kille just nu och kan knappt lyfta på benen, har egen lektion idag men det får nog bli så att Natta får visa hur man ska göra övningarna för jag kan knappt röra på mig, är som en stelopererad gammal gubbe. Får nog även bli så att jag tittar på min träning ist för att jag är med, får se hur jag känner mig lite senare.
Låt mig bli frisk någon gång!!

Sitter som vanligt i skolan och vi ska skriva färdigt våra deckar noveller men i och med att jag är färdig och inte orkar läsa ur go ask Alice så lallar jag runt på nätet ist.

Ska dra till Fridhemsplan i sällskap av Matilda efter skolan och köpa lite julklappar och ett lucia linne tills imorgon. Gud va pinsamt det kommer att bli att ställa sig och sjunga inför hela skolan, kommer att dö! Tur att jag inte behöver sjunga en hel sång utan bara en lite vers. Aja men det kommer nog bli kul ändå ; )

Tiden går fort när man har roligt, snart slutar lektionen. Är superhungrig, tur att man har en clementin i skåpet! ; ) 

image148Skulle inte banga på en sån här just nu!
Ni får ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0