Jensen västra, nästa skola?

Hejsan! Sitter och knapprar på lite naturgodis, mums! har haft typ värsta konstiga mensvärken hela dan så nu får man faktiskt unna sig lite gott^^

Var i skolan tills kvart i sex. Hade kör från 15.10-17.00. Usch ska sjunga solo, så pinsamt! =/    
Har haft kör hela veckan och det ska vara det imorgon med och sen så fortsätter det igen nästa vecka. Måste köpa ett sånt där långt vitt linne och grejjer för linnet jag hade när jag var typ 10 är ju mer som en kort kort klänning nu =P

Jag och Nathalie stannade kvar i skolan efter det och fixade ihop våran gympalektion som vi ska hålla imorgon, gud va kul det ska bli att få kolla på när alla andra kämpar och sliter ärslet av sig xD Blir styrketräning och så.

Idag var det öppet hus på Jensen västra så jag, Nathalie och Erik drog dit och kollade. Är riktigt sugen på att gå där nu. Riktigt fina lokaler, verkar vara bra lärare, bra mat osv. Vi var med på ett litet infomöte och det mesta lät superbra! Är ju även skit bra läge, bara 5 min att gå. Så får väll se vart man hamnar nån stans ; )

Ne men nu måste jag göra lite läxor. Måste träna in alla låtar till lucian och sen så han jag tusen andra läxor. Usch, ge mig jullov!

image133

Ha en fortsatt bra kväll!
Bye! ♥

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nej precis, jag menar de :D

2007-12-05 @ 20:59:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0