julmusik på max

Tuddiluu!
Sitter just nu hemma hos Erik G och tänkte att jag kunde blogga lite medans han och Erik R spelar nintendo. ; )
Har bakat äppelpaj ( som blev helt underbar, kanske kock är ens nästa yrke?; ) ) Har lyssnat på en massa julmusik och ätit fullkorns pepparkakor. Så det blev tillslut efter den långa och blöta promenaden från busshållplatsen bak med en massa julsånger, underbart! ;D
Vi ska dra oss vidare sen hem till mig och ha tacoskväll, haha fy fan! Man kommer ju ha gått upp 5 kg efter den här kvällen, usch är så himla mätt^^
image143
Fast vem kan motstå tacos, ser det inte skit gott ut? ;P



En liten sak, vädret. Hallå?! Vart är snön? Jag har ju inte beställt regn, jag vill ha snö och åka skidor och grejjer -.-
Aja bara det är snö på julafton så är jag nöjd, ingen julafton utan snö och tomte!

Ne men nu måste jag visa mina nintendo-skillz för Erikarna haha NOT! xD
Skriver lite senare om jag inte har rullat iväg nån stans av all mat.

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0