Kör

Hejsan! Kom inte hem från skolan förs lite strax efter sex för vi hade kör mellan 4 och 6 för att öva ännu mer på lucia tåget så imorgon så blir det 2 timmar till, jobbgaste är att man hinner missa väldigt mycket på 2 timmar men men...
Juste, fick tillbaka mitt teknik-prov. Fick MVG! börjar verkligen gå bra för mig nu, känns super!

Har suttit och snackat i telefon i över en timme med en kompis och lyssnat på musik och grejjer så mitt huvud är helt dött.
Är hemma själv ikväll så det blir att leka kock. Får se vad det blir för något, blir något med kycklingfärs. Min fantasi är det ingen brist på så får se vad detta blir för slutresultat. ; ) 

Skriver lite senare! Ha det så bra! 
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0