Lördag

Hejsan! Datan knasade till sig igår igen så jag kunde inte publicera mitt inlägg som jag skrev.
Allting gick bra i skolan, både sången och betygen. Har höjt mig med 40 poäng! Wiie!:D
Efter skolan så drog jag, Christine, Ellen, Matilda och Lisa till något jättemysigt kebab-ställe i fridhemsplan och åt lunch. Efter några tuggor så var det som att en skogsbrand hade startat i våra munnar och det gick inte bort så till slut så fick jag be han som jobbade där om nya för att de inte fick att äta, usch fy fan va pinsamt det var. Som tur så sa han bara ja visst och kom tillbaka efter ett tag med nya kebabber eller vad man nu säger xD
Han hade tydligen också smakat på såsen och tyckte att det var jättestark så det var ju skönt att vi inte var ensamna om det, men kunden har ju alltid som sagt rätt;)
Själv så åt jag kycklingkebab för jag tycker inte att vanlig kebab är så god. Ni alla borde smaka den, mums fillibabba säger jag. Medans vi tog nya tag och testade de nya kebabs så satt Lisa och försökte övertala oss om att hon hade sett en rymdskepp eller var det nu var. man började ju undra vad det var i hennes vatten egentligen men hon var tydligen helt bombsäker på att det var en sån hon hade sett och inte en satelit som jag trodde.
Efter det så kollade vi lite i fridhemsplan och sen så drog jag mig hem och gick och åt på Lilla Asien med mamma och pappa. Det blev kyckling med cashewnötter, mumsi! 
Efter det så hade jag för en gång tur med bussen och hann med den som är en direktbuss till huddinge centrum för att sen fortsätta ända hem till Adde.

image150
Så otroligt söt!



Ska även ta en liten uppdatering på dagens händelser.
Åkte till fridhemsplan från adde och köpte presenter till Matilda som fyller år idag och lämnade tillbaka ett par skor.
Sen så åkte jag, Matilda, Ellen, Christine och Linda in till stan och skulle köpa de sista julklapparna.
Det blev lite glöggmuggar och duschkrämer och lite annat smått och gott. Även fast jag hade en ovanligt lätt väska så höll min rygg på att gå av på slutet av julshoppingen så jag och Linda bestämde oss för att åka hem.
Mötte sen Matilda och Ellen och åkte och åt på en restaurang. Haha sicket lyxliv man har haft de två senaste dagarna! ;)

Har varit flitig ikväll och slagit in alla inköpta julklappar. Har handlat julklappar och grejer för 486 kr till 9 personer, det gäller att handla ekonomiskt utan att vara snål!; )

Nu måste jag försöka sova lite.
ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0