Måndag

Hejsan! Hoppas alla mår bra?
Själv så har jag haft världens huvudvärk hela dan. Har haft det i typ 2 veckor nu, tycket att det borde vara dags för den att försvinna. Aja det är väll körtelfebern eller något som spelar sitt lilla spratt.
Har tagit det lugnt i skolan och inte hetsat så mycket på lektionerna. Det är så skönt att slippa tänka på att man har massa läxor som ska göras osv.
Stannade kvar i skolan idag till 18.30 och sydde på min väska. Hade sammanlagt 4 timmar syslöjd men i och med att jag älskar att designa och sy så gör det mig ingen ting alls. Satt och var social och pratade med Sally och Annelie ( syslöjds lärarinnan ) så det var skit kul. Hoppas, hoppas, hoppas att jag håller kvar mitt mvg!
Kommer även att få mvg i teknik weehoo! äntligen så har det börjat gå bra för mig =)

Ska glo lite på tv nu och dricka julmust.
Ha det så bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0