Boring!

Hejsan!  Stannar hemma idag igen från skolan och tar det lugnt, är verkligen skit trött och har ont i huvudet och halsen. Vill vara frisk!!! :'(
Har precis läst färdig de sidor som man skulle läsa denna vecka ur Go ask Alice och så har jag även hunnit skriva ner mina anteckningar på datan så att dom är lite mer läsvänliga =P Skitbra då har jag det gjort!
Vad ska jag göra resten av dan? Det är det tråkigaste med att vara sjuk, visst det är ju klart att det är skönt att vara hemma och så men det blir ju jävligt långtråkigt efter ett tag. Särskilt när det bara är en massa skit på tv:n =P
Aja nu ska jag sluta klaga, får väll titta runt på lite olika sidor och drömma mig bort i klädernas och smyckenas värld. Nån som vet någon bra hemsida som ni kan rekomendera? =)

Ha en fortsatt bra dag alla! skriver nog senare.
Tuddiluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0