Helt slut.

Hej! Sov hos min sötnos igår det var därför jag inte kunde skrvia några inlägg lite senare på kvällen.

Följde men och tittade på hans träning i förmiddags sen så drog jag vidare in till stan och skulle byta en tröja till en annan färg och när det hela var färdigt så märkte jag att dom hade sänkt priset med en hundralapp på den tröjan som jag skulle byta till så då fick jag en ny tröja + 100 kr, ibland har man tur! =D
Efter det så åkte jag hem för vi skulle till Täby på middag hos några kompisar. Så nu är jag här, snodde Sophias dator för en liten stund. Har stått och ylat massa olika kareoke-låtar hela kvällen med Sara så är ordagrant helt slut nu. Hoppas att det blir hemfärd snart, längtar verkligen efter min stooora och sköna säng.

image130 Önskar att en sådan skulle stå brevid min stol just nu, bäddad och klar och redo för att sovas i. Åh, jag vill hem! ^^

Ne men nu ska jag ta och hitta på något för att hålla mig vaken, kommer med största sannolikhet somna i soffan =P

Sov så gott allesammans!
Ha det bäst, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0