helt slut

Go kväll! Hur är det med er?
Själv så är jag sjukt trött. Skolandagen gick jättefort sen så gick jag, Linda, Fanny och Anton hem till mig och så åt vi mackor och drack te och åt hemmagjord kladdis^^
Linda stannade kvar och så pluggade vi till matteprovet och delade på min pizza. Satt och snacka en massa minnen och sjöng, haha va man har gjort konstiga saker i sitt liv ^^ Tack för en supermysig kväll Linda!

Adde kommer kanske lite senare och sover över, kommer sova som en stock =P Känns som att jag har stenar på mina ögonlock^^

Nu ska jag ta och hoppa in i duchen så man blir lite ren och fräsch.
Ha det så bra! Bye!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv!

2007-12-02 @ 17:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0