Kallt!

Sitter i Nellssons lilla stuga och håller på att frysa lilla rumpan av mig=D

Hade det helt underbart kul igår, tack alla som var med!
Har bara sovit drygt 4,5 h i natt så är lite sådär halvt död, sov skavfötters med Viktor..kan ju inte säga att det är något som jag rekomenderar..fick hans täcke i aniktet, små sparkar i ryggen och en massa prat i nattmössan^^
Aja, jag lever iaf!

Idag så har jag varit med Adde och tittade på den första Rosa pantern filmen..haha kom åt någon knapp så att den började om från början efter att vi hade sett mer än halva filmen så det var bara att sätta sig och titta om den, kunde inte spola av någon konstig anledning...skumt, skumt!!

Efter det så följde Adde med mig till Slussen där jag skulle ta bussen till mitt kära landställe som ligger på Värmdö och höll mig sällskap tills bussen gick ( tack! ^^)

Har ätit wook och sen fikat med mami, papi, moster och kusin och nu så är jag och våldgästar hos Nellsson=D

Skriver mer imorgon om det inte blir några fler inlägg ikväll..
Have a good friday bdw! Cao bella/o!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0