Plugg

Hejsan! 
Kände för att bara vara hemma och ta det lugnt efter skolan så har tittat på tv och bara degat i skoffan och grejjer.
Ska plugga engelska och svara på dom sista frågorna som jag har kvar av hemkunskapen.

Bytte till från bild till musik idag på elevens val för det känns ganska dumt om jag är den ända som inte ska ha musik av alla som ska vara med på cabarén på elevensval så då bytte jag med en tjej i 8:an...
Satt och spelade lite piano och då kom vikarien fram till mig och frågade om jag gick på piano vilket jag då svarade nej för att jag inte gör det så då tyckte han att jag skulle börja göra det för att jag hade tydligen talang..svarade att jag inte hade tid för jag spelar så mycket fotboll men då var tydligen musik roligare.. Haha tack så mycket men inge piano för mig ;)

Nu måste jag göra lite läxor, skriver senare!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0