Sjuk! :(

Hejsan! Har inte kunnat skrivit på ett tag dels för att mitt internet har varit helt fucked upp och även för att jag är sjuk. Har ont i halsen och mina halsmandlar och lymfkörtlar är GIGANTISKA. Min hals är även superliten så jag kan knappt svälja, ont, ont, ont! ='( Har även ont i huvudet och halft febrig, vill inte vara frisk =( Ska och besöka doktorn på måndag, håller tummarna om att det inte är något så jättefarligt. Hoppas iaf att det är en bakterie i sånna fall så att man kan äta medicin så att det går över. Kanske kan få några små tabletter för en gång skull så att det inte blir en sån där stor flaska med vit sörja som man typ dör av för att det är så äckligt....

Idag så träffade jag Matilda och så gick vi till Café russin och låg där och tog det lugnt medans jag åt en grytm god macka med avocado, mozarella och tomat...Mums!
Efter det så gick vi hem till henne och tog det ännu mera "chill". Sen så åkte jag in till stan och träffade min sötnos och gick och åt på " Gyllene bågen" ( Donken ) ;D och satt och tog det lugnt och snacka. Vi råkade hammna vid borden mitt bland där alla gammla knarkare satt, vet inte om man ska tycka synd om dom eller vad man nu ska göra. Iofs man vet ju inte om dom riktigt har valt att leva det livet själva. Att knarka är ju såklart deras egna val men förstår inte hur man kan gå så långt innan man fattar att man är helt ute på fel väg. Aja det är nog en fråga som dom knappt själva kan svara på.

Imorgon så ska jag träffa Nathalie och så ska vi bestämma vad vi ska göra på våran gympalektion som vi ska hålla på torsdag, ska bli riktigt kul att för en gångs skull få stå och titta på medans alla andra får kämpa^^ Efter det så ska kommer min kärlek hem till mig, mys^^

Ska ta det lite lugnt nu och försöka kurera alla mina "sjukdommar" ;P
Ha det så bra! Bye!

Kommentarer
Postat av: Karin

tack! krya på dig tjejen!

2007-11-18 @ 14:58:08
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Anna

Tack så mycket!:)

2007-11-19 @ 12:54:52
URL: http://annnnnnas.blogg.se
Postat av: lina

jag har precis samma sjukdom som du, as jobbigt kaqn varken äta lr prata typ:/
hoppas du mår bättre iallafall

2007-11-20 @ 10:08:03
Postat av: Anna

Tack det samma Lina:)

2007-11-21 @ 17:39:14
URL: http://annnnnnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0