suprise

Hejsan!
Började dagen med att titta på filmen dagboken, riktigt bra var den! Det var en sån där feel good film fast ändå inte, är lite splittrad vad jag tyckte om den ; ) Men helt klart sevärd!¨

Haha juste måste ju bara berätta!; )
Lilla mammsen ringde för en liten stund sen och sa att vi skulle på konsert för att hon har fått gratisbiljetter. Så då blir det att man far till hovet ikväll och kollar på Enrique Iglesias, ; )   Gratis är bra!=D

Here he is:image126




Måste till skolan imorgon, iaf på no-lektionen för om jag inte gör min redovisning imorgon så kommer jag tydligen få göra ett fetingprov på typ 3 kap. Herre min guuuud! Urk, måste skriva stödord och grejjer, känner att jag inte kan det jag ska snacka om riktigt så måste väll plugga in det också. Usch man ska inte behöva göra sånt här när man är sjuk =( ; )

Ne men nu ska jag fortsätta att dega i soffan och glo på tv:n.
Ha en fortsatt bra dag! Bye!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: ja tacobar är skitgott ju :D

2007-11-21 @ 17:11:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0