trött

hejsan! Kom hem för en liten stund sen från A..fick sällskap hela vägen hem till ytterdörren av han, tack så mycket sötnos!

Efter skolan så åkte jag till fridhemsplan med Fia och tittade på H&M. Köpte en väska och lika så Fia, en valig svart baströja fick följa med hem också för att det är något som man alltid behöver!

Efter det så åkte vi hem till Fia och lämnade hennes väska och hämtade lite pengar. Vi drog sen vidare in till stan och träffade Matilda och gick och köpte oss en varsin Chailatte från espresso house, Mummsfillibabba!
Gick och avnjöt den medans vi tog oss en sväng inne på Stadium och la en liten blick på vinterjackorna, tror det blir en north face fakiskt...en dunjacka med mysigt lurv innuti, det är en kill-jacka men skit samma det viktigaste är ju att jag tycker om den!

Imorgon så blir det skola och sen så ska jag träffa A igen tror jag, mys pys!

Nu så måste jag sova lite, ha det så himlans bra!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0