trött

Hejsan! Har inte kunnat skriva på några dagar för mitt internet har som sagt haft sitt egna lilla liv men just nu så funkar det så får väll skriva lite snabbt!
Är helt slut och har ont i ryggen och huvudet. Har gått runt på stan och släpat på världens tyngsta väska men både läxböcker och gympakläder i...aja en anledning till att bara kunna ta det lugnt ikväll!^^

Imorgon så är det min födelsedag, wiiie!=D  Har bokat bord för 10 pers på Lilla Asien på lunchen så det blir mumsig buffe ist för tråkig skolmat, om det ändå kunde vara så varje dag...men men,  man ska ju inte få för mycket av det goda.
Sen så ska jag träffa min sötnos lite senare på dan och så blir det middag på nån restaurang med mami och papi, kommer inte på nån bra just nu, några bra förslag?

Ska göra klart min No-redovisning nu, har ingen lust alls! =(

Blev ett kort och gott inlägg, skriver kanske lite senare eller så blir det inte förs än imorgon.
Ha det så bra. Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0