Gårdagens

Kunde inte spara och publicera inlägget som jag skrev igår så gör det nu ist:

Yoo gott folk!
Har haft en mycket rolig dag på söder med Anton och Moa. Kollade lite på kläder och sen så drog vi till MC. Hittade inget men för anton så blev det 3 t-shirtar från H&M.

Drog hem sen och har tagit det lugnt och ätit middag.
Har även gjort lite teknik också, känns så jävla skönt nu när man fattar. Klarade att rita alla figurer helt galant!




Var som vanligt inne och kollade runt lite på nätet idag hemma hos Moa och hittade en ganska fin hoddie från topshop. Försökte att hitta tröjan nu när jag kom hem men topshops hemsida vill inte just nu riktigt som jag vill så ska försöka imorgon igen så att ni får se hur den ser ut..

Veckan som kommer så är det elevensvalvecka i mig skola. Dvs att man har ett och samma ämne under en hel vecka. Själv så har jag musik för att jag kom med på cabarén men jag har ett jävligt stort problem!!!!!
Min röst är helt är helt fuckt upp och det är liksom den jag ska hålla på med hela tiden, sjunga alltså.
Kan knappt snacka, hur ska det då kunna gå att sjunga? Fan, fan, fan säger jag bara!!!
Jag som hade sett fram imot den här veckan='(
Får hoppas att det uppstår ett mirakel under natten så att min hals är blir bra igen..

Ska sova lite nu. Håll tummarna åt mig^^

Natti natti everyone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0