Hej igen!

Tuddiluu!
Är hemma hos Sara nu så får skriva lite snabbt^^
Här ute på Ingarö så är det verkligen helt kolsvart! Höll på skita på mig när jag var på väg hem till sara från bussen!
Jag gick i mörkret och sen så plötligt så kommer en moppe och körförbi mig och stannar och ba:
-Är det Katrin?
Ja ba- öö nej
Han ba- ne men det är ju Anna!
Ja ba - aa, vem är du?:S
Han ba - det är Linus som du träffade igår!

Haha asså hur offta är det man träffar folk mitt ute i skogen på Ingarö? iofs så bor han ju på värmdö men ändå. Trodde att han skulle göra något mot mig, haha han såg ut som värsta mördaren ^^ Höll ju fan på att skita på mig, jag ba å nej nu kommer jag dö!
Iaf så skjutsade han mig till vi såg Sara som skulle komma och möta mig =)

Nu ska vi äta lite middag och sen så ska vi dra och köpa lite godis och sånt =D
Mums med mat! Har inte ätit på hela dan, har inte varit hungrig, skumt!! =S
 
Skriver imorgon igen=D
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Ce ya people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0