Helg!

Tjosan!
Började dagen med ett stycke skola, sen så gick jag, Linda och Matilda hem till mig och bakade kladdig *mums*
Fick sen megabrottom till kungsträdgården där jag skulle vara med på minnesstunden som började kl 17.00 hittade Christine, Ellen, Rebecca och Jamela nere vid perrongen på blåa linjen i fridemsplan så då fick jag sällskap dit. Va där ett tag men man hörde inte vad dom sa för dom hade inte höjt ljudet tillräckligt högt så jag märkte att det var tyst minut efter det hade gått 30 sek typ för man hörde inte att dom sa till=/

Efter Kungsan drog jag till brommaplan och träffade Gåsen och åt på brommaplans pizzeria. Där träffade vi nån gammal man som satt och snackade om att han hade åkt båt på något stort har 1961 och att det var 30 m höga vågor i typ en kvart. Plötsligt från ingen stans när jag och Gåsen sitter och pratar om våra pizzor så kommer det fram en annan man och säger: " På fredagar får man vara sig själv" så då svarade jag att det får man alltid vara men enligt han så var det extra speciellt på fredagar xP På något konstigt sätt är det så typiskt att något sånt här händer mig och Gåsen=P
Drog sen hem till Gåsen där vi träffade Anton och drack te och pepsi och satt och snacka hela kvällen, precis en sån fredagskväll jag kände för =D



Juste! har ett litet problem!  Fyller som sagt år snart (14 nov) men jag har absolut ingen aning om vad jag ska önska mig och mamma håller på att pressa mig och säger att jag måste börja tänka på det, sa pengar med det va tydligen inge kul att ge -.- Så får väll tänka om men jag kommer verkligen inte på något annat förutom västa och smycken.

Ska sussa lite nu. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0