Hello!


Hejsan allesammans  ursäkta att jag inte har skrivit dom två senaste dagarna eller vad det blir. Mitt internet har krånglat sönder så har nästan inte kunnat göra något med min data=/ Aja kan skriva lite vad som har hänt i helgen då ^^:



I lördag kom Matilda hem till mig en stund och det blev kladdis som frukost! MUMS! =D


Efter det så åkt jag och mamma in till stan och mamma köpte parfym och jag fick också lite saker, knästrumpor, örhängen och vantar=D


Sen så vid 18.00 så åkte jag till Stina och var barnvakt åt henne tills kl 01.15...fick sitta och titta på tv fem timmar i sträck och det fanns inget vettigt över huvud taget att se, tråk tråk tråk!

Igår (söndag) så åkte jag, mamma och pappa till fridhemsplan och jag fick en mössa:



Sen så åkte vi till hötorget och gick på bio...tittade på Hairspray, en helt underbar film som man blev helt glad av!=D
När bio:n var slut så träffade jag Max, Cassandra och Linus och gick runt på stan...efter den lilla resan så åkte jag hem till Matilda och åt middag och sen så träffade vi Ellen, Linda och Philip och åkte och fikade på stureplan, Lindas juice kostade 40 kr!! =O hur kan man sälja något så dyrt? =O Själv så lyckades jag flörta till mig lite citronvatten ^^






Då tar vi en dagens också! ;D
Vaknade vid halv 11, hade inte ställt om min klocka som jag har på mitt nattuksbord så trodde att klockan var halv 12 och fick lite panik...inte för att jag hade bestämt nån tid med någon utan bara att jag inte ville missa hela dan..Aja det är ändå skit väder tyvär så finns väll inte så mycket att missa...

Har unnat mig själv en seg morgon/ förmiddag så ska snart gå och göra mig iordning, ska in till stan och träffa Sara =)
Hoppas att jag hittar den där väskan som jag skrev om förut som kom från H&M, bara måste ha den men den är slut över allt =(   Nån som vet om den finns kvar nån stans? Här är en bild på den:

Skriv som sagt om ni har nån aning om vart den finns kvar! =)

Ha en fortsatt trevlig dag, skriver lite senare.

Puss och kram! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0