Helo helo helo is it anybody out there?

Hej hopp!
Efter la school åkt jag till fridhemsplan med Ellen, Matilda, Ulrica och Erik och kollade lite på H&M. Följde med dom sen till MC och höll dom sällskap när dom tjockade sig=D Sen så drog vi vidare in till stan och kollade lite på H&M igen och sen gina tricot och cubus. Köppte två ringar på gina tricot och ett läppglans från cubus, är supernöjd!

        

Hittade även är jättesöt väska från H&M för bara 98kr, kassan nästa!

                                            




Juste skrev ju att jag skulle lägga upp en bild på min otroligt fina skapelse, well here it is! xD

                                            

Imorgon fyller lilla mamsen år så måste upp kl 06.00 -.-
Aja det är ju bara en gång per år så det är väll bara att bita ihop. Det fick bli ett presentkort på ett spa och sen kanske jag drar iväg och köper ett halsband som hon får vid middagen : )

Måste sova nu så jag orkar hålla ögonen öppna imorgonbitti.

God night everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0