helo!!

tjolahoppsan!

Idag så åkte jag och Fia till söder och sheckade lite second hand och tog oss en cookie på 7-eleven sen så drog vi vidare till stan för att kika in på Yves Rocher. Fia har nämligen en cocos parfym som är helt underbar så va tvungen att åka och kolla vad den kostade^^

     
 20 ml kostade 36 kr perfekt att ha i väskan och priset är ju oslagbart!

Hittade två andra lukter också, litchi och päron vilken av dom två tror ni är bäst?



Har skrivit lite av hemkunskapsläxan som jag har tills näst nästa fredag, vill vara ute i god tid så att jag inte glömmer att göra den som förra gången. Har även hunnit göra lite teknik. Om jag gör färdigt pappret med figurer innan måndag så slipper jag gå på den lektionen och får 1h extra lunch, vem tackar nej till det? ;D

Det känns verkligen skönt nu när det är uppehåll med fotbollen, har så mycket tid över nu för tex läxor och alla vänner. Det är verkligen underbart att inte känna sig så styrd efter alla träningar och matcher!

Håller på med broderi på syslöjden så tog hem det arbetet jag håller på med. Ska brodera lite så att jag hinner göra något annat broderi innan terminen är slut. Kan slänga in en bild sen på hur det ser ut!  ; )

Skriver sen! Adjö! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0