Lördag! =D

Vaknade tio och gick upp och gjorde iordning mig för att sen ta en liten promenad hem till Matilda=D
Har precis ätit nån underbar gryta som Matildas mormor har gjort, är så mätt så att jag håller på att spricka^^

Ska snart åka in till stan med Matilda och Moa och kolla lite, behöver en foundation och lite annat smått och gått men har lite pengarbrist för mammsen har inte satt in alla mina pengar på mitt konto än -.-
Nån som vet nån fin stickad mössa eller stickade vantar?
Juste, har hittat en jättefin sjal på H&M som jag nästan känner att jag måste ha, får se om det blir en sån idag...

Känner att jag vill ha lite för mycket saker den här månaden så att min budget inte räcker till tyvär.
Koftor
Jeans
Sjalar
Smycken
Foundation
Klänning
Vita eller svarta benvärmare vet inte vilken färg jag ska ha, vad tycker ni?
Knästrumpor
Vantar
Mössa
Allt det här och lite annat, pengarna kommer verkligen inte räcka till ; (

Måste dra, efterrättsdags kommer verkligen spricka^^

Ha en fortsatt trevlig lördag!   bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0