Lördag

Hejsan!
Kom precis hem från tallkrogen, har varit hemma hos Tobbe med Matilda, Johan och Ellen=)
På väg hem på tallkrogens tunnelbanestation så va det massa killar och tjejjer i min ålder som var riktigt packade, en av tjejjerna låg och spydde på en bänk och fick hjälp av några väcktare. Förstår inte riktigt vad dom tänker med när dom blir sådär fulla så att dom knappt kan ta hand om sig själva, är det inte pinsamt?

Aja nu ska vi inte skriva mer om det^^

Hann inte titta på så mycket kläder och sånt på stan med hittade iaf en enkel svart stickad mössa som i alla funkade, var bara tvungen att köpa en för det va ju iskallt.

Har äntligen klurat ut hur man lägger in bilder med hjälp av lilla Ellen, så då tänkte jag att jag kunde visa lite bilder på dagens shopping

 



Blev även två par örhängen och ett nagellack lite suddiga bilder för vart tvungnen att ta med mobilen.

  


Efter den lilla shoppingen så träffade jag, Matilda och Ellen en kille som heter Filip.
Matilda hade köppt en mascara för killar och fick plötsligt för sig att Filip skulle få sig en liten släng av den. Det blev ist ombytta roller för till slut så var det Filip som stod och målade Matilda med mascara xD

  


Åkte sen hem och åt lite wook med mammsen och pappsen för att sen gå ut igen och träffa Matilda och Ellen och åka till Tallkrogen.

Har kollat runt lite på nätet efter lite smycken och sådant och ha hittat ett gulligt klockhalsband i form av ett äpple.
Hittade även ett gulligt jordgubbshalsband som finns i många olika färger tex rött som är min egna favorit. Finns även ett jättefint kedjearmband som jag bara måste ha ^^


Imorgon blir det nog lite plugg och sen kanske åka till bromma och träffa Moa ett tag. Mer om det får ni läsa om i morgondagens bloggning=D

Ska nog sova lite nu så man är pigg och glad imorgon, natti natti allesammans!

Kommentarer
Postat av: emelie

oh, kedjearmbandet var jättesnyggt ;D !!

2007-10-14 @ 11:33:57
URL: http://emsau.blogg.se
Postat av: Anna

Ja jag vet, känner att jag bara måste ha det ^^

2007-10-14 @ 12:18:01
Postat av: emelie

aah, nu känner jag lite så också. haha ;D

2007-10-14 @ 13:28:30
URL: http://emsau.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, tror jag ska köpa det=D

2007-10-14 @ 16:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0