Totaldöd!

Hejsan!
Har hafft världens skönaste, roligaste, konstigaste, och mest underbara kväll med en massa människor från bromma Bla. Moa!=D Hoppas det blir repriser av denna kväll lite framöver!^^ va kvar hemma hos viktor till drygt kl 01.00 sen så tog vi tunnelbanan. Hade sån jäkla tur för bussen som går hem till Moa kom direkt när vi kom ner från perongen, mycket skönare att åka buss än att gå om man är skittrött^

Är trött som en åsna, måste bara försöka hålla mig vaken så at jag kan skriva färdigt det här inlägget =P

Imorgon blir det en liten tripp till stan med Anton och Moa.

Ska göra iording mig nu och sen så blir det sovdags, har bara sovit 6 timmar inatt så det känns som att jag har lite att ta igen.

Sov så gott! adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0