tuddiluu!

Idag så har jag suttit och lyssnat på en massa redovisningar i skolan men även gjort en själv med Linda som gick riktigt bra!
Efter det så åkte jag, Nathalie och Niclas in till stan och träffade Emma och gick och tittade lite i affärer. Niclas och Natta drog till NK så då så fortsatte jag och Emma att kolla runt lite själva. Försökte hitta lite kläder som jag kunde önska mig i fördelsedagspresent...men som vanligt så hittar man då aldrig något när man väl är ute på jackt. Det är verkligen så störande, när man är ute och tittar men inte har några pengar så hittar man alltid något fint som man vill ha sen så när man har pengar och är ute efter tex. en tröja så hittar man aldrig nån...Så typiskt!

Efter den lilla stadstrippen så drog jag och Emma till ett solarium som ligger nära mig och jag blev av med min "solariumoskuld" haha xP Det var riktigt skönt att ligga där i solariumet och lyssna på radio och känna värmen, kunde nästan drömma att man var utomlands när man kände fläkten också^^ Man blev väldigt avslappnad också, superskönt! Det blev inte en sån jättestor skillnad från hur det var innan men lite grann kanske, fick en liten linje iaf ^^ 

Imorgon ska jag till den lilla staden igen och leta kläder som en galning! Sen så kl 19.00- 00.00 så ska jag vara barnvakt åt Stina. Hon går och lägger sig vid 20.00 så det blir väll mest att jag får sitta och kolla på tv, kanske göra lite engelskauppgifter som jag har fått, tråkigt men bra! 
Känner att ekonomin den här månaden verkligen är på topp!  Mamma är skylldig mig en del och jag har suttit barnvakt åt Stina ett par gången. =D 

Nu ska jag titta lite på tv, ha det så bra!

Bye, bye!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0