Glassar runt i de coolaste glasögonen;)

Hej på er! Hoppas att allt är bra?

Har köpt världens coolaste glasögon idag när jag var på stan och shoppade lite ( idag igen )
Så nu är jag laddad inför sommaren med två par solglasögon ( köpte ett par igår också ) men fler ska det bli;)
Lägger snart in dagen outfit och bild på glasögonen och ett nagellack som också fick följa med hem.

Vad har ni gjort idag?



Unnade mig lite godis och satt och åt upp det i Krillan med mina käraste vänner Linda och Matilda. Har verkligen varit godissugen hela dagen så det smakade verkligen UNDERBART!

image300


Kommentarer
Postat av: Natta

jag blev verkligen inte suktad av det där, verkligen inte =/ GE MIG! haha

2008-04-03 @ 20:07:13
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0