God morgon

God morgon på er!
I natt har jag verkligen sovit otroligt mycket, non stop helt enkelt och för en gångs skull så känner jag mig faktiskt ganska pigg:)
Precis tagit mig en välbehövande dusch så nu är man fräsh igen och reda för att gå ut på stan och skaka bössa;)
Det är nämligen operation dagsverket idag så jag och två kompisar, Linda och Fanny ska ut på stan och gå med en bössa. Haha det kommer kanske inte gå så bra, men det är kul iaf.
Funderar på om man kanske till lunch ska ut och sätta sig någon stans och ha pick nick? Aja får se hur det blir, det kommer väll sluta att man sitter där på donken med en chicken burger i handen. :P

Nu är det frukost time!

image420

Kommentarer
Postat av: Nathalie

de säljer inte chicken burger längre;)

2008-04-25 @ 09:39:49
URL: http://nathjartanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0