Måndag

Tjena mors!
Allt bra med er?

Har precis kommit hem från träningen, pumpade riktigt hårt, haha eller inte.. nej men det gick bra, kände mig riktigt hurtig när vi sprang ner runt planen och jag ökade tackten och körde lite extra haha;P



Har uppdaterat dåligt idag vilket jag är väldigt ledsen för..
Åkte och mötte A efter skolan en lite stund och följde med han och tippade och köpte godis;)

Haha på vägen hem där ifrån så när jag var på södra station så höll jag upp dörren ( vilket jag tycker man gör av rent hyffs ) åt två ganska berusade män och de blev helt paff och tackade och bugade och sa att jag hade gjort deras dag osv;) Haha kul att göra någon god gärning ibland;)



Nej nu blir det lite mat och sen en lång dusch. Lovar kompensera er med att skriva fler inlägg under kvällen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0