Skit väder!

Hejsan!
Allt bra med er?

Kom precis hem från A, fy fan har gått och frusit på vägen hem från bussen, vafan är det för jävla väder?!
Usch hatar detta väder, det ska ju vara sommar ffs!



Idag blev det solning och lite fika efter skolan med min käre vän Signe sen så bar det hem till käre A.

Ledsen för den dåliga uppdateringen idag igen men hade verkligen inget att skriva om, det var bara helt tomt i huvudet :S


Nej nu ska jag kolla runt lite och se vart jag kan ha hittat örhängena som ska föreställa frukter någon stans, wish me good luck!;)

Ska även ta tag och börja att sätta igång och plugga inför moppe körkortet som jag ska ta snart ;)
Ni får höra mer om det sen;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0