Tisdag

Hej på er nu är jag hemma igen efter moppekursen!

Slutade 12,15 idag så drog in till stan med Becca och Lisa och kollade lite och käkade och snackade en massa skit på sandys. Fick även besök av käre Linda och Fanny.
Bytte min tröja idag också och det var inga problem. Är förbannad över att swedbank har dragit 50kr från mitt konto för att jag fick ett nytt bankomatkort.  Visst det är bara 50kr men det är mina som jag har tjänat ihop! :@

Aja nu ska jag duscha och sen läsa en bok som jag började läsa idag. Handlar om en tjej som har varit tsm med sin kille i typ 10-15 år och framkallar bilder från en filmrulle som hon hittade och när hon då tittar på bilderna så ser hon att hennes sambo och även hennes kompis sambo håller på med andra tjejer på bilderna och nu så ska de då lämna dem..så långt har jag kommit hitils. Nä nu är det dags att hoppa in i duschen!

Lägger in bild på den egensydda klänningen imorgon bitti, orkar inte nu ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0