Tjolahopp!

Tjenamors på er!
Hur står det till?

Är redan helt slut efter träningen med småskitarna, idag var det 5 åringar som jag tränade...lite skillnad att träna dem än 6 och 7 åringar ganska mycket mamma och att man själv alltid skulle ha bollen.. Aja det är kul iaf;)

På väg till träningen så såg jag Peter Sipen och han var ute och rastade världens sötaste och minsta vita chiuaua, åh jag höll på att dö ville bara springa fram och ta den och sen kuta så fort jag bara kunde där ifrån^^
Haha drömma kan man ju alltid göra;)

Åh jag är verkligen inte taggat på att åka tillbaka till Zinken och träna i 2 timmar, vill bara vara hemma och ta det lugnt:(
Min käraste älskling kommer och sova hos mig inatt så det blir väll antagligen inte lika bra sömn i natt heller.:P

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Melina

ha en bra onsdagskväll

2008-04-16 @ 19:13:07
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0