tju

Hej på er!
Har inte mått någe bra idag, halvt migrän hela dagen och sen skitont i ryggen.
Har shoppat idag med mami och papi så det fick följa med lite saker hem bla. ett par älskade beiga chinos som ska bäras imorgon!;) Lägger in bilder någon gång under morgondagen.
Ska ha syslöjd nu i två dagar och sen så är jag ledig resten av veckan så det ska bli en jävla massa uppvilning;)



Vet faktiskt inte, vad tycker ni, ska jag lägga ner min blogg?
Ni har ju slutat att kommentera mina inlägg och jag vet inte om jag har tid längre. Kom igen nu, peppa mig så att jag fortsätter om det är det ni vill..:)

image424

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker absolut att du ska fortsätta ha din blogg.
jag tycker jätte mycket om den och tittar nästan varje dag på den..även fast ja inte kommenterar:P men de kan ja börja me om du vill:P
puss å kram å ha kvar bloggen

2008-04-28 @ 20:38:10
Postat av: klara

fortsätt!!! YOU ROCK

2008-04-29 @ 22:20:16
Postat av: S A R A

krya på dig! fortsätt me bloggen :)

2008-04-30 @ 07:25:36
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0