Torsdag.

Tjena mors på er!
Hoppas att ni har haft en bra dag?
Själv så är jag lite smått irriterad annars så är det bra. Finns en person i min närhet som behandlar mig som skit ibland även fast jag inte har gjort något och är ganska trött på det och sen när det passar för personen då är allt bra igen och som att ingen ting har hänt.
Äsch nu ska jag inte vara sur, inte likt mig att vara det är nästan alltid glad så tänker fortsätta köra på det spåret!;)


Vad tycker ni, tycker ni att jag ska fortsätta att lägga ut bilder på dagens outfit och önske outfits? :)



Nä nu blir det te och macka, är vråååål hungrig!;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Där ser man! Åh, såna människor kan vara så jobbiga.. du får stå på dig :)

2008-04-10 @ 16:46:31
URL: http://juliaamanda.blogg.se
Postat av: Mimmi

absolutely! det e jätteroligt, å så får man inspiration oxå! kulig blogg!

2008-04-12 @ 19:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0