Trött

Hej på er nu igen! 
Kvällen har gått bra, legat och kollat på tv och halvsovit medans Stina sov. Det uppstod en liten nappkris under kvällen också. Plötsligt skulle Stina ha sin napp och började gråta men hon hade slarvat bort den under kvällen så jag fick springa runti lägenheten som en galning och leta men hittade den ej och Stina ville absolut inte hjälpa till. Haha fick gå över till grannen och fråga om de hade några nappar ( jag hade aldrig träffat dem förut ) och pappan i familjen var så otroligt gullig och gick och köpte nappar så medans han var och köpte dem så fick jag och Stina sitta i deras lägenhet och barnen som bodde där var jättegulliga och satt och visa en massa gosedjur, väskor och dockor så att Stina skulle bli lite glad men det hjälpte inte så mycket. Tillslut när vi fick napparna så somnade hon som en liten prinsessa. En konstig sak är att vid sånna här situationer så är jag helt cool-lugn även fast det står en liten söt unge och gallskriver, jag kanske ska bli polis?;)

image312

Vad har ni gjort ikväll?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0