chokladfondue

Sådär nu är Signe på väg hem mot el söder efter att vi har avnjutit chokladfondue hemma hos mig med mycket prat och tända ljus. Det som fick doppas idag blev bananer, jordgubbar och plommon, precis vad som behövdes just nu.

Ska snart ta och lägga mig så att man får lite sömn innan ens kära pojkvän kommer hit mitt i natten efter en krogrunda. Innan det blir lite skönhetssömn ska jag ligga och titta i den nya IKEA katalogen och önsketänka om allt jag vill ha. Kanske låter nördigt men älskar att inreda och längtar tills att min lilla omrenovering av mitt rum går av stapeln. Önskar bara att man sket pengar så att man kunde köpa allt man ville ha=/ 



Juste en liten nyhet kanske man ska skriva om också. Efter 9 månader med min kära älskling så har vi gått och förlovat oss, så nu mera har jag ring på fingret;)

Sov så gott på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0