Besluti ångesti?

Hej! Hoppas det är bra med er?
Med mig så är det bra trött bara, förstår inte riktigt hur jag ska kunna träna fotboll kl 20.00 utan att jag kommer somna på planen. Well well...har varit och fikat med Signe och tagit en kopp söder te eller the eller hur nu alla säger, för mig är det iaf te....aja iaf så vi satt och snackade en stund sen så åkte vi till sturegallerian där jag köpte 2 par trosor och 2 klänningar för 247 kr, katsching sicket fynd!
Lägger in bilder på det senare...

Köpte även lite saker till min älskling som han ska få på våran 3 månaders dag / allahjärtans dag. Kan inte säga vad det är, blir inte så kul om det skulle vara så att han skulle kolla in här och se vad han får så det får jag vänta med och berätta tills han har fått det. :)



Fick tips av en annan bloggerska om den här tunikan, som jag själv om jag köper en kommer använda som klänning mest. Frågan är bara vilken/ vilka färg/ färger som är finast, kommentera vilken / vilka som är era favoriter!

image207image208image209image210image211



Nu måste jag kasta på mina fotbollskläder och rusa iväg...

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Marcus

ta den svart och den blå och kanske den gula. dom var finast:)
så du vet:)

2008-02-13 @ 12:50:28
Postat av: Cilla

Den röd-vita va sådär härligt sommrig, som en duk!
Den svartrutiga funkar ju alltid, tack för bra blogg!

2008-02-16 @ 01:01:20
Postat av: julia

alla är skitfula!

2008-02-21 @ 13:57:00
Postat av: Anna

Sv Julia: Okej men det var inte det jag frågade om..frågade om vilken du tyckte va finast inte om du tyckte dom va fula...

2008-02-21 @ 22:42:54
URL: http://annnnnnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0