Torsdag.

Hej hoppas det är bra med er alla! Själv så har jag ont i armarna och är trött:P
Har åkt snowboard nu på förmiddagen och gjorde det även halva dagen igår, känns riktigt nice att jag kom ihåg hur man gör...det var ju trots allt 3 år sen jag åkte snowboard ;D Det är verkligen skitkul förutom att det gör så J*VLA ont i fötterna och benet när man åker i liften, aja det är kul iaf=P

Har precis ätit lunch och ska snart ut igen och köra galet, även min käre kurre ska åka nu på eftermiddagen så nu blir jag inte ensam med att göra bort mig;) Gjorde en snygg vurpa nu på förmiddagen..åkte offpist för att vi skulle snedda över till en annan backe och när vi skulle korsa en transportsträcka så var det värsta hacket så jag flög frammåt och snurrade runt, aja gjorde iaf inte illa mig. Det är tur att man har både ryggskydd och hjälm annars skulle jag väll vara död vid det här lagret. Kan inte förstå hur man kan åka snowboard eller skidor utan hjälm, skulle aldrig våga göra det...skulle inte känna mig tillräckligt säker så att jag skulle kunna åka så snabbt som jag tycker om.

Vad har ni för slags skydd när ni åker snowboard / skidor?

Har verkligen skitkul här i Trysil men längtar hem oändligt mycket. Anledningen till det är för att jag saknar min älskling mest av allt. Behöver han vid min sida för det är då jag är som lyckligast. Om du läser det här...Jag älskar dig mest av allt Andreas!

Hoppas att ni alla får en riktigt nice dag själv så ska jag ut i backen och köra galet och sola, valde att inte ha smink på mig idag med lite hopp om att kanske få lite färg ;)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Maria

nej men när du valt allt som du vill köpa så kommer det stå hur mkt frakten går på :)

2008-02-28 @ 18:14:32
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Jonna

åh, va kul jag vill med åka snowboard:)!

2008-02-28 @ 20:10:31
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0