Tyck till!

Hej! ledsen att det inte har blivit så mycket bloggande men har varit så jäkla trött de dagarna jag har haft lite tid över. Surry guys men ska försöka gott göra er, någon dag/dagar detta år iaf^^

Jag har då en liten fråga till er. Tycker ni att jag borde skriva om något speciellt i min blogg eller ska jag bara fortsätta med mitt babbel om vad jag är med om och gör? Det är ju trots allt till er jag skriver och då borde det ju vara om något ni är intresserade av om mig eller om något som ni tror att jag kan ;) Man vet ju aldrig, jag kanske har lite dolda talanger?;D


Då tar vi en liten genomgång om vad som har hänt idag.
Började själva dagen med att gå på bio med el klasso ( MVG i spanska, eller? ;) kommer tyvär inte ihåg vad filmen hette ( HJÄLP MIG NÅGON!? ^^) Den utspelade sig iaf i afrika och handlade om en kille som satt i fängelset och sen tog sig tillbaka från allt det dåliga. Helt okej var den men den var textad på engelska när de snackade nått afrikanskt språk och sen när de snackade engelska helt plötsligt så var det ingen textning, som sagt jag satt där iaf som ett jävla frågetecken och fattade för det mesta nada. Tro mig engelska med afrikansk dialekt är ej lätt att fatta, inget illa till er där ute men tro mig!;)

Efter det hade jag 2 h håltimme så drog runt på stan med några kompisar och åt lunch.
När vi kom tillbaka till skolan sen så upptäckte vi att det tydligen var en föreläsning om knark i aulan ( som jag och mina kompisar inte hade fått någon information om )
Den hade tydligen börjat halv ett och i och med att vi inte var i skolan så hade vi ingen aning om detta.
Personen som höll föreläsningen  var en föredetta narkotikamissbrukare och av det lilla jag han höra så var han riktigt bra och rolig, skönt att det för en gång skull är en person som har fattat att det inte bara räcker att säga "testa inte knart, det är farligt" utan att man får höra om personens uppleverser och vilka komplikationer det har gett. Fan att jag missade det!:(  Aja det är bara att ta och bita i det sura äpplet, fick iaf en god lunch;)

Nu ska jag ta och skriva rent no grejjorna så jag nån gång får det gjort.

image216

Ha en bra kväll, kanske hinner slänga in ett litet inlägg innan eller efter träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0