Blandat

Hejsan! Har inte kunnat skriva på några dagar för jag har varit helt busy och farit runt som en dåre.
Hoppas att det är bra med alla? Själv så är jag fortfarande lite tjock i halsen och så, funderar på att kanske operera bort mina halsmandlar, någon som har gjort det och kan berätta om det blev bättre?

Ska Iaf försöka gå på träningen ikväll som är på Bosön. Har inte kunnat träna på ungefär 1 ½  månad så min kondis är inte att leka med. Kommer vara helt död och sova som en stock efter två timmars träning. Ska bli riktigt skönt att komma igång igen!



Dagens lilla outfit, inge speciellt men iaf något ;)

image155image156image157

Man ser inte så bra så tog en liten närbild för att visa detaljerna.

Orange klänning - ellos
Svart kofta - MQ
Svarta ribbade tights - Åhléns
Svart skärp - H&M
Ugglehalsband - Åhléns



Måste bara skriva om en sak som jag stör mig riktigt mycket på....tjejer som inte kan klä sig utan att både tuttarna och rumpan ska flashas totalt!
Såg igår en tjej när jag var hos Adde som hade en lång v-ringad t-shirt och nylånstrumpbyxor. Visst det låter helt normalt och funkar aldeless utmärkt, men!
Hennes t-shirt var för kort så man såg halva rumpan, Visst om man har heltäckande tights eller leggings så gör det ingen ting men hon hade som sagt nylonstrumpbyxor så man såg ju verkligen allt! rumpvecken eller vad man ska kalla det och hela fallerullan. Inte nog med det, för att hennes tröja skulle kunna täcka rumpan så var hon tvungnen att dra ned den väldigt långt, vilket resulterade i att hon hade är VÄÄÄÄÄÄLDIG uringning. Man såg hela tuttarna och hela BH:n. Självklart så använder jag också lite kortare klänningar och uringade tröjor MEN visar inte varken hela min rumpa eller hela min BH.  Kom igen nu tjejer, det är inte snyggt att se eran BH ...

Det var det jag hade att säga om det, var tycker ni? Tycker ni att det är snyggt?

Nu ska jag slå in min kära kurres present för att sen åka ut till han på Lidingö och fira hans födelsedag.
Hoppas att ni får en bra dag och kommentera gärna.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Jag vet inte exakt men iallafall under 300kr.

2008-01-16 @ 20:01:33
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Jonna

tack va söt du är! kjolen eller rättare sagt klänningen tshirten och kjolen sitter ihop, och är köpt på gina tricot och kostar typ 150:- ett riktigt kap:)

2008-01-17 @ 21:23:57
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0