Skulle inte banga på några veckor till ledighet.

Hallå allihopa! Har varken haft tillgång eller tid till en dator under de senaste dagarna för jag farit runt som bara den. Huddinge, kungsholmen, huddinge, kungsholmen, stan, huddinge, kungsholmen, och så har det fortsatt den närmaste veckan. Har knappt hunnit vara hemma. Aja skolan  börjar snart så då blir det väll mer tid inne på rummet, usch för att plugga =/

Hoppas att ni alla mår bra? Själv så är jag trött och har lite ont i halsen, att det aldrig kan gå över!
Ska till Åland på fotbollsläger i slutet av januari/ början av februari, måste verkligen vara frisk då! Har inte kunnat träna på väldigt länge nu så min kondis är ju inget å leka med alltså =O Skulle behöva dra mig ut och springa så att man börjar jobba upp den igen.

Juste jag och Adde har som nyårslöfte att vi ska komma i form, äta mer nyttigt och så ( igentligen är det han som ska börja äta nyttigt men men ;) ) han har iaf dragit med mig i det hela också =P Så vi får se var det hela leder och om det leder till något resultat..?
Vad har ni för nyårslöfte? =)

Nu ska jag lägga mig i soffan och hålla Adde sällskap medans hockeymatchen pågår, fy fan för hockey det är ju såååå tråkigt, fotboll ska det va! ;)

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0