.

Hejsan! Hoppas att det är bra med er alla? Själv så är jag lika trött som vanligt om inte mer..har jätteont i ryggen efter träningen igår då jag skadade mig på något sätt. Iaf nu ska vi inte klaga och vara sura!

Idag i skolan så kom en gammal dam vid namn Hedi frid ( ingen aning om hur hon stavar sitt namn ) som är en av överlevarna från 2:a världskriget och har suttit i förintelselägrerna osv. Det var iaf väldigt interesant, köpte en av böckerna som hon har skivit även fast jag redan har läst den men man fick henne autograf som hon skrev i boken så jag passade på, den kostade bara 50 kr så det var ju inte så farligt. Fick låna pengar av min svenska lärare, haha gulligull på dig! :P



Är hemma hos min älskling och sitter och lodar lite. Han är och tränar just nu så passar på att göra lite läxor och kolla lite bloggar osv.

Hans syrra ska ha datorn nu, skriver förhoppningsvis mer imorgon.
Lämna gärna förslag i form av kommentarer med förslag på vad jag ska skriva om i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Lisa

hmm, ? heheh berätta om nåt mer specifikt ibland och inte bara vad du har gjort, tycker jag :)

2008-03-18 @ 15:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0