.

Orkar inte skriva så mycket idag, har otroligt ont i huvudet och känner att det ända jag vill göra just nu är att lägga mig i sängen.

Hittade ett par stycken sjalar när jag kollade runt lite på nätet och undrar nu vilka ni tycker är snyggast? 
Vill ha lite detaljer i lite andra färger än svart och vitt så då tyckte jag dessa var bra alternativ, vad tycker ni? 



Sådär, lämna gärna en kommentar så att ni kan hjälpa mig med mitt val om vilken av dem som ska hamna i min garderob ;)



Hittade även ett par hängslen och en väska som jag fastnade för. Jag vet att hängslen kanske är det som inte är mest inne nu men det är inte något som stör mig. Jag har hellre på mig något som jag trivs i och gillar än att pedantiskt följa modet, jag plockar ut det jag tycker om och blandar det med en massa andra stilar.



Gillar att hängslena är flätade och inte av gummiband, de känns mer speciella då..de kommer från gina tricot så med största sannolikhet så kommer jag inte vara ensam om att ha dem men man kan ju alltid få hoppas : )

Säg gärna vad ni tycker om dem och väskan eller kanske tipsa mig på några andra modeller som ni kanske tycker är finare?  ;)



Nu ska jag hoppa i säng, klarar inte av att hålla mina ögon öppna längre!
Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: vilma

jag tycker den blåsjalen var snyggast, men alla var fina

2008-03-20 @ 19:58:22
URL: http://vilmajl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0