Ingen rubrik!

Hej på er!

Är grymt trött och har ont i nosen och huvudet^^ hoppas att det är bättre med er?
Är just nu hemma hos A, ska snart äta lite middag och sen kolla på lite tv och ta det lugnt.
Haha jag har börjat tippa på fotbollsmatcher med A, eventuellt så kanske jag vinner 60 kr idag ( satsade en tia ) Haha det är inte mycket med alltid något;)



Var på stan idag för att byta min skor men hittade inga som jag var intresserade av tyvär, får gå till någon annan affär och se om de kanske har några som passar mig i smaken ;)
Juste! Vad tycker ni att jag skulla köpa för skor ist för de vita, har ju inte fått några tips?

Nu när vi ändå är inne på tema skor så måste jag bara berätta ett par skor som är ett STORT måste för mig att köpa! Självklart menar jag espandrillosen från H&M, 98 :- hur bra som helst ju!

image293image294
Vad tycker ni, vita eller svarta?

Kommentarer
Postat av: karin

Jag tycker vita :)
ha en bra kväll ;)

2008-03-29 @ 19:27:32
URL: http://kct.blogg.se
Postat av: Therese Ek

Jag kommer inte ihåg:P Men tror jag hittade den på asos :)

2008-03-29 @ 19:37:59
URL: http://thereseek.blogg.se
Postat av: isabelle

jag tycker de svarta :)

2008-03-29 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0