Kebabpizza shlevoviza!

Hejsan hoppsan på er!
Är på topphumör trots att det verkar väntas en förkylning bakom dörren.
Hur är det med er?

Har precis varit och storhandlat på coop, haha hade glömt hur kul det är bara plocka på sig en massa roliga saker :P Efter det blev det pizza på Vedugnen, pappa gjorde en u-sväng för att kunna ta sig det och mamma blev skit sur, haha dagens höjdpunkt! xD haha nu låter jag helt störd men ni skulle ha varit med ^^

Nu ska jag ta det lugnt och njuta av den lilla lediga tid jag tänker unna mig :D

Juste har fått lite fler besökare vilket gjorde mig jätteglad! Fortsätt så så blir jag ännu gladare^^
Och om ni vill att jag ska bli ännu mer glad så får ni jättegärna börja kommentera lite också och tycka till om de saker jag skriver om:)

Slänger kanske in något inlägg under kvällens gång..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0