Tatoo

Har funderat på att göra en tatuering ett litet tag nu men jag vill göra något som kallas "fem års tatuering". Det jag har hört om den är att efter fem år så har färgen börjat avtagit och man "slipar" bort den på något sätt. Måste ta reda på mer information om det för om det skulle stämma så är det något jag absolut skulle vilja göra. Man måste vara 16 år för att få göra en sådan så får ta och vänta till hösten om det skulle bli av ;)
 

Precis som Ashley så vill jag ha den på handleden. Istället för "love" skulle jag vilja ha ett hjärta eller en liten textremsa.



image272


Vad tycker ni om taueringar, hissa eller dissa?


Kommentarer
Postat av: isabelle

hissa, vill själv ha en liknande.
sån som carolina gynning har! :)

2008-03-28 @ 01:26:24
URL: http://isabellelouise.blogg.se
Postat av: isabelle

ja har du msn eller så så kan jag skriva där istället! d:

2008-03-28 @ 01:30:58
URL: http://isabellelouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0