Trysil.

Tjuhuu! Hoppas att det är bra med er alla?
Själv så är jag skit trött, skulle behöva MINST en veckas till ledighet så att jag får sova ut.

Juste måste ju berätta!
Igår när jag var och fikade på en restaurang vid backen så träffade jag min gamla dagisfröken, hur stor är sannolikheten att jag träffar henne i Norge liksom? :O Stod och snackade lite och hon kände inte först igen mig haha =P Förstår egentligen inte heller hur jag kunde se att det var hon men det var det iaf, haha tur för mig annars hade det blivit jävligt pinsamt!

Senare sen när jag och 3 kompisar skulle åka upp i liften så ser jag att det är min kompis Linnea som tar ankarliften haha vad är det här? Samma sak där, hur stor är sannolikheten att jag träffar henne här?:P Tyckte att jag såg henne här om dan men tänkte inte mer på det. haha va kul att man får träffa en massa folk som man känner;)



Idag så är det JÄVLIGT dimmigt och jobbigt underlag speciellt när man åker bräda. Åkte ett åk i själva huvudbacken efter att jag, mamma och min kurre hade varit inne på "paviljongen" och tagit oss en kopp te och där var det stora vallar över allt, det går ju bra att åka men det är väldigt mycket jobbigare än vanligt. Det är nästan så att man känner hur benmusklerna pumpas och blir större;D

Nu ska jag ta det lugnt, har en otrolig beslutångest om att jag ska åka bräda eller skidor.. Tror det lutar på skidor så att jag kan åka riktigt ordentligt nu sista eftermiddagen;)

image236

Hoppas att ni alla får en mysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0