fy fan för dig!

Tjenamors på er!

Allt bra med er?
Själv så är jag så jävla arg, besviken och sårad. Jag orkar verkligen inte med den här skiten längre, jag vet inte vart jag ska ta vägen. Är så jävla trött på att alla alltid kräver så mycket av en för att jag ofta ställer upp men sen så får man inget tillbaka. Du sa att du var trött men så går du och träffar kompisar? Fyfan va jag är trött på allt, orkar inte kämpa mer för dig...

Sådär, ursäkta det lilla raseriutbrottet men ibland behöver man skriva av sig lite.

Dagen har inte varit nå speciell, spelat match ( förlorade ) och bara tagit det lugnt och gråtit en jävla massa.
Hoppas att ni har haft en mer lyckad dag än vad jag har haft hitils?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0