Landet

God morgon på er! Eller rättare sagt förmiddag.
Gick upp halv tio så är pigg och glad!
Jag och min käre mor har målat om en byrå jag ska ha uppe på loftet nu när vi ska flytta ut på landet i två månader ska ha stambyte i lägenheten i stan så måste bo här på landet :'(


Sitter just nu med nellsson och ska snart ut och köra gaalet med nån ny minitraktor hennes pappa har fått, haha lantisar japp!;)
Ska pimpa den sen så vi ska dra runt här och vara skitcoola, haha xD
Så släng er i väggen med era bilar vi har en minitraktor eller vad det nu är, den har iaf hytt och grejjer..

Ska in till stan lite senare och träffa min älskade älskling, mysa lite och så blir det nog.

Åh herre gud va jag blev sugen på kladdis!:O FÅr ta och flörta lite med nellsson ;)
image425
Ser det inte gott ut?;)

Ha en jättemysig dag, nu blir det att fara ut till solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0