pain

Nä jag mår verkligen inge bra, kissar blod och har ont i huvudet. Varför jag?:'(


Ska till älsklingen lite senare sen och äta middag hos hans bror och sen drar vi hem till mig och myser.
Har ingen lust att göra något speciellt idag vill bara ligga i sängen egentligen och ta det lugnt.

Vad ska ni göra idag?


 Nu ska jag sova lite och hoppas att huvudvärken försvinner och sen blir det att plugga lite för moppekörkortet.


image435



Kommentera lite nu så att jag har något att göra nästa gång jag loggar in!;)

Kommentarer
Postat av: S A R A

svar: jag köpte de i vietnam, har tyvärr inte hittat i sverige än =( kramen

2008-05-02 @ 15:53:52
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: karin parin

snygg klänning, e den planerad till balen?

2008-05-04 @ 20:34:23
Postat av: Anna

Svar till karin parin : Nej faktiskt inte men nu när du säger det så skulle det ju faktiskt vara ett alternativ:)

2008-05-04 @ 22:03:02
URL: http://annnnnnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0